Czy pozycjonowanie stron jest Ci potrzebne?

Widoczność na pierwszych miejscach w wyszukiwarkach internetowych to klucz do rozwijania Twojego biznesu.

Dzięki nam możesz pozyskać kolejnych klientów zainteresowanych twoim produktem lub usługą. Niezależnie od tego czy prowadzisz sklep internetowy, lokalną kwiaciarnię czy gabinet stomatologiczny. Nasze usługi są dla Ciebie!

Postaw się w sytuacji swojego klienta – jeżeli masz jakiś problem, chcesz coś kupić lub szukasz potrzebnego punktu usługowego w okolicy, to z jakiego narzędzia korzystasz najczęściej? Oczywiście z wyszukiwarki Google. Twoi klienci robią to samo, dlatego nie możesz być dla nich “niewidoczny”. Pozwól się im odnaleźć, pozwól sobie na szybki rozwój swojej firmy lub zwiększenie ruchu na komercyjnej stronie internetowej. Nie bądź gorszy od swoich kokurentów.

Działania SEO są idealnym rozwiązaniem dla:

  • małych lokalnych firm (hydraulik, elektryk, budowlaniec)
  • stacjonarnych sklepów i punktów usługowych (pozycjonowanie lokalne)
  • sklepów internetowych
  • dużych firm, posiadających zaawansowane strony internetowe z bogato opisaną ofertą

Jeżeli jesteś zainteresowany naszymi usługami w zakresie optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, to zapraszamy do niezobowiązującego kontaktu poprzez formularz kontaktowy, e-mail lub telefon. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania!

Skontaktuj się z nami

Czym jest SEO?

SEO (Search Engine Optimization) to, w skrócie, działania mające na celu jak najlepsze dopasowanie witryny internetowej do wymogów wyszukiwarki internetowej. W Polsce jednak SEO często określa się jako tzw. pozycjonowanie stron internetowych Gdańsk, które obejmuje również działania niezwiązane bezpośrednio z budową strony (np. pozyskiwanie linków).

Dlaczego warto zainteresować się pozycjonowaniem?

Prowadząc stronę internetową (niezależnie jaką) liczysz na to, aby pozyskać jak największy ruch użytkowników z Twojej grupy docelowej. Istnieje wiele możliwości reklamy internetowej, aby cel ten zrealizować. Jednak to ruch z wyszukiwarek (głownie Google) daje największe możliwości.

Odpowiedni dobór słów kluczowych sprawia, że możemy dotrzeć niemal bezpośrednio do osób, które są zainteresowane naszą usługą, produktem lub treściami zawartymi na naszej stronie. Jeśli będziemy widoczni na pierwszej stronie wyników wyszukiwania (tzw. SERP) to jest duża szansa, że dana osoba zajrzy na naszą stronę internetową i skorzysta z oferty.

Będąc na dalszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, prawdopodobnie nigdy nie dotrzemy do kluczowego grona naszych potencjalnych klientów, gdyż mało który użytkownik szuka dalej aniżeli na pierwszej stronie wyników. To właśnie dlatego warto być zawsze w top10!

Jak wygląda proces pozycjonowania?

Analiza rynku i konkurencji

Pracę nad pozycjonowaniem strony zawsze rozpoczynamy od identyfikacji niszy, fraz kluczowych oraz konkurencji. To pozwala na dobranie odpowiedniego kierunku działań w ramach wyznaczonego budżetu. Mniejsze podmioty również mogą czerpać ruch organiczny z Google, mając o wiele mniejsze budżety od wiodących firm.

Audyt SEO

Audyt SEO to pierwszy techniczny aspekt pracy nad witryną. Jego przebieg jest zależny od rodzaju strony internetowej tj. sklep internetowy, wizytówka, aplikacja typu SAAS etc. Jednak zazwyczaj obejmuje podobne elementy – w tym szybkość ładowania strony, analiza tytułów i znaczników meta, linkowanie wewnętrzne, przekierowania i mnóstwo innych szczegółów technicznych. Każdy z nich może mieć ogromne znaczenie dla wyników organicznych Twojej strony dlatego przeprowadzenie audytu SEO jest obowiązkowe!

Zalecenia optymalizacyjne oraz ich wdrożenie

Audyt SEO pozwala na przygotowanie listy elementów, które wymagają zmiany. Staramy się przygotować jak najbardziej przystępne zalecenia, które są możliwe do wdrożenia bez większych problemów. Niestety, w wielu przypadkach konieczne okazują się prace programistyczne lub całkowite przebudowanie witryny. Tylko wtedy skuteczne pozycjonowanie stron jest możliwe. Mając na uwadze komfort i bezpieczeństwo współpracy, wdrożenie zaleceń zazwyczaj leży po stronie klienta jako właściciela witryny.

Link Building

Jednym z najważniejszych czynników rankingowych w wyszukiwarce Google są linki przychodzące. Pozyskanie odpowiedniej ilości linków dobrej jakości jest wymagające – zarówno czasowo jak i finansowo. Mając wiele wypracowanych kontaktów i metod jesteśmy w stanie przeprowadzić ten ciągły proces wzorowo, aby statystyki ruchu organicznego bezpiecznie rosły i przez długi czas stabilnie się utrzymywały.

Monitoring pozycji i ruchu

Niezbędnym elementem prac nad wypozycjonowaniem strony jest obserwacja zmian pozycji w wynikach organicznych oraz obserwacja ruchu organicznego. Jest to możliwe tylko w momencie gdy jest wdrożona analityka internetowa oraz system monitorowania fraz kluczowych. Jest to również podstawa uzasadnienia wykonanych prac.

Propozycje treści, rozwoju, zmian

Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem ciągłym. Należy pamiętać o tym, by nigdy nie zatrzymywać się w miejscu. Konkurencja nie śpi. Co więcej, należy wykorzystywać potencjał witryny dlatego regularnie dostarczamy wskazówki i propozycje, które mogą przyczynić się znacznego zwiększenia ruchu i przychodów!