Kampanie Google Ads
Zwiększanie przychodów
Pozycjonowanie pomaga stronie www osiągnąć wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na większą ilość odwiedzin i potencjalnych klientów.
Kosztowa efektywność
W przeciwieństwie do płatnych reklam, dobrze zoptymalizowana strona może przynosić ruch organiczny przez długi czas bez dodatkowych kosztów.
Budowanie zaufania
Strony, które pojawiają się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, często są postrzegane jako bardziej wiarygodne i autorytatywne w swojej branży.
Jak działa Google Ads?
Jeśli chcesz niemal natychmiast pozyskać ruch na swojej stronie internetowej, to Google AdWords jest dla idealnym rozwiązaniem!
Google Ads to system reklamowy, w którym koszt ponosisz jedynie wtedy, gdy klient kliknie w Twoją reklamę. Czyli płacisz wyłącznie za ruch, który jest zainteresowany Twoją ofertą/produktem/usługą. Brzmi pięknie prawda? Ale jest jeden warunek. Dobre efekty kampanii pojawią się tylko wtedy, kiedy jest ona dobrze prowadzona.
Co to oznacza? Konieczne jest analityczne podejście do prowadzenia działań. Oznacza to, że nasze działania muszą mieć określone cele (konwersje, mikrokonwersje), które pokazują czy dana strategia jest skuteczna czy jedynie prowadzi do zmarnowania środków
Google Ads
System Reklamowy Google Ads jest niezwykle rozbudowanym narzędziem marketingowym. Przez ogromny zasięg wyszukiwarki oraz sieci reklamowej jesteśmy w stanie dotrzeć do większości użytkowników internetu. To z kolei sprawia, że dobrze dobrana strategia może przynieść duże zyski zarówno sklepom internetowym jak i firmom oferującym usługi lub produkty dla klientów indywidualnych czy biznesowych.
Google oddaje nam do dyspozycji m.in.:
- Reklamę w sieci wyszukiwania – to podstawowa forma reklamy w Google AdWords. Reklama pojawia się po wpisaniu przez użytkownika zapytania odpowiadającego naszej ofercie. Odpowiedni dobór fraz kluczowych sprawia, że szansa na pozyskanie klienta niskim kosztem rośnie!
- Reklamę w sieci reklamowej – to idealne rozwiązanie dla firm poszukujących rozgłosu. W ten sposób bardzo szybko możemy zapoznać internautów z nową marką oraz zwiększyć sprzedaż. W tym kanale zazwyczaj korzysta się z reklam graficznych, które przykuwają uwagę potencjalnego klienta. Nierzadko kampanie wizerunkowe przeistaczają się w bezpośrednie kampanie sprzedażowe – a to wszystko za sprawą odpowiedniej optymalizacji!
- Reklamy Produktowe – to idealna forma reklamy dla sklepów internetowych. Użytkownik wpisuje najczęściej nazwę produktu, a system reklamowy jest w stanie wyświetlić mu nasz produkt w formie atrakcyjnego boxa z ceną i krótkim opisem.
- Remarketing – w tym wypadku mamy do czynienia z reklamą śledzącą użytkownika. Jeżeli odwiedził on konkretną podstronę w naszym serwisie czy sklepie, jesteśmy w stanie wysłać mu komunikat zachęcający do powrotu i dokonania konwersji. Nie trać użytkowników. Przypomij im o swojej ofercie dzięki remarketingowi.
To oczywiście nie wszystkie możliwości jakie daje nam Google AdWords. Każda z form reklamy powinna zostać odpowiednio dopasowana do profilu działalności danej firmy oraz możlwości budżetowych. Dlatego, jeżeli jesteś zainteresowany/na większą dawką informacji na ten temat to zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością przedstawimy Ci wizję naszych działań wraz z ewentualną wyceną.